szkolenia dla firm

Wystąpienia publiczne i medialne

O szkoleniu

Wiedza

  • Poznanie najważniejszych, praktycznych zagadnień dotyczących przygotowania do wystąpienia oraz realizacji prezentacji z uwzględnieniem praktycznych aspektów medialnych

Umiejętności

  • Rozumienie zjawisk psychologicznych wpływających na komunikację z audytorium i własny rozwój w zakresie prezentacji publicznych
  • Określanie celów wystąpienia
  • Budowanie struktury prezentacji
  • Rozumienie poszczególnych elementów wpływających na skuteczność wystąpienia
  • Korzystanie z własnych zasobów do wystąpienia
  • Rozpoznanie własnych możliwości pod kątem wystąpień i kierunku rozwoju w tym zakresie
  • Przezwyciężenie obaw związanych z pracą z kamerą

Adresaci

  • właściciele firm
  • menedżerowie
  • specjaliści pełniący różne role zawodowe i społeczne – przemawiający, wypowiadający się na spotkaniach, występujący dla różnych odbiorców

Program szkolenia

DZIEŃ I

  1. Prezentacje są łatwe – prawda czy mit?
  2. Budowanie wizerunku eksperta. Jak się ma świadomość własna do prezentacji?
  3. Kształtowanie własnej postawy a udane wystąpienie
  4. Przygotowanie do wystąpienia – jak mam się do tego zabrać?
  5. Po co określać cel w wystąpieniu?
  6. Jak radzić sobie z odbiorcami?
  7. Struktura i porządkowanie treści – od najprostszej metody po koncept SCORE
  8. Jak dobrze zakończyć wystąpienie?
  9. Nagrania próbne
  10. Sztuka przemawiania
    • Co i w jaki sposób powiedzieć?
  11. Nieświadome pułapki w naszej głowie a skuteczność wystąpienia
    • „Wszyscy rozumieją, co mówię”
    • „Wiem, że nic nie wiem”
    • „Efekt motyla”
  12. Czy i jak dzielić się emocjami?
  13. To, co niewerbalne też ma znaczenie.
  14. Radzenie sobie ze swoim głosem – dykcja, artykulacja, intonowanie

DZIEŃ II

  1. Tego nie rób, czyli jak szybko zniechęcić słuchaczy
  2. Dress-code – wskazówki
  3. Trema i relaksacja
  4. Ściąga, czyli to, co kluczowe w wystąpieniu
  5. Nagrania indywidualne
  6. Informacje zwrotne i doradztwo
  7. Refleksje własne po nagraniach – odczucia, największe wyzwania, zaskoczenia
  8. I co dalej, czyli jak się rozwijać w zakresie wystąpień?

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego


 

Name Position
O nas

KRS: 0000364556
REGON: 241710203
NIP: 6342760734

Numer rachunku
ING BANK ŚLĄSKI
17 1050 1399 1000 0023 5086 5685

Kontakt

Instytut Szkoleniowy
A&D Sp. z o.o.
ul. Nowolipki 28A/16
01-019 Warszawa

Pozostałe
szkolenia
Newsletter