szkolenia dla firm

W drodze do osiągania celów

O szkoleniu

Wiedza

  • Kluczowa wiedza dotycząca stresu
  • Poznanie źródeł, natury i siły nawyków
  • Poznanie specyfiki działań przybliżających do realizacji celu
  • Poznanie nawyków efektywnych w działaniach osobistych, zespołowych i samodoskonaleniu się
  • Poznanie
    • rejestrowania symptomów, w tym bagatelizowanych
    • ryzyka i skutków przeciążeń
    • technik przeciwdziałania wypaleniu
  • Sposoby zarządzania własną organizacją pracy
  • Komunikacja społeczna z różnorodnymi odbiorcami
  • Komunikacja na różnych poziomach
  • Komunikaty trudne
  • Perswazja a manipulacja
  • Psychologia trudnego klienta

Umiejętności

  • Rozumienie specyfiki przywództwa
  • Rozpoznawanie umiejętności i cech charakterystycznych dla liderów
  • Tworzenie inspirującej wizji
  • Stosowanie zasad planowania i rozumienie priorytetów
  • Umiejętność wyznaczania nowego nawyku
  • Rozumienie nawyków skutecznego działania lidera
  • Komunikacja uwzględniająca różnorodność odbiorców

Adresaci

  • liderzy zespołów
  • nowo awansowani menedżerowie
  • rozwijająca się kadra kierownicza
  • budujący autorytet

Program szkolenia

DZIEŃ I

  • Zadanie w zespołach na dobry start

Ja jako lider

  1. Zarządzać czy przewodzić?
    • Lider – cechy, postawy, działania
    • Inne spojrzenie na samoświadomość lidera i co z tego wynika?/- co wynika z badań
    • Co mnie nakręca, czyli moje drivery
  2. Zaczynam od siebie, czyli buduję skuteczne nawyki jako bazę sprawnego działania
    • Czym są nawyki i skąd się biorą? Czy sprawiają, że stoję w miejscu, czy pozwalają mi się wspinać?
    • Po co mi osobisty paradygmat i co dzięki niemu zyskam?
    • Skąd wiem, że jestem skuteczny? Jakie są najlepsze metody planowania i ustalania priorytetów, aby robić rzeczy właściwe?
    • Jak nie zwlekać, a za to – działać i współpracować sprawniej, skuteczniej i z większym zadowoleniem?
  3. Co robię w sytuacjach podbramkowych, czyli moje emocje, podejście do stresu i sytuacji trudnych
    • Rozumiem stres i jego konsekwencje dla siebie i zespołu
    • Moje działania w obliczu konfliktów
    • Pomocniki – „Ocena stresu w miejscu pracy”; „Zmiany życiowe”, „Lista rzeczy”

DZIEŃ II

Mój efektywny zespół

  1. Rozumienie etapów rozwoju zespołu i pracowników
  2. Przywództwo transakcyjne czy transformacyjne – dostosować ludzi czy siebie?
  3. Czym jest nowoczesne przywództwo?
    • Po co tworzyć wizję?
    • Etapy budowania wizji
    • Angażowanie pracowników poprzez komunikację
  4. Motywacja jako klucz do utrzymania odpowiedniego poziomu energii i podążania wspólną drogą
    • Zewnętrzne i wewnętrzne źródła motywacji
    • Bez czego motywacja nie zadziała?
    • Jak podchodzić do pracowników stwarzających problemy?
  5. Czym jest integrujące środowisko pracy i jak pomaga w zmianach?
    • Pomocnik – Motywacja w zespole”, „Narzędzie dla nowego lidera”; „Dzielenie się informacjami”, „Informacja zwrotna”
  6. Po co i jak wpierać grupowe uczenie się?
  7. Jak budować swoją wiarygodność? – nasze praktyczne wskazówki

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego


 

Terminy szkoleń

Name Position
O nas

KRS: 0000364556
REGON: 241710203
NIP: 6342760734

Numer rachunku
ING BANK ŚLĄSKI
17 1050 1399 1000 0023 5086 5685

Kontakt

Instytut Szkoleniowy
A&D Sp. z o.o.
ul. Nowolipki 28A/16
01-019 Warszawa

Pozostałe
szkolenia
Newsletter