1. Czas pracy – podstawowe pojęcia
- Systemy czasu pracy
- Doba pracownicza i skutki podwójnego rozpoczynania pracy w tej samej dobie pracowniczej
- Odpoczynek dobowy i tygodniowy, przypadki umożliwiające niezachowanie odpoczynku i zasady rekompensowania skróconego odpoczynku
- Zasada przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy
- Praca w niedziele i święta – kiedy i na jakich zasadach jest dopuszczalna
- Podróż służbowa, szkolenia bhp i badania lekarskie, a czas pracy
2. Praca w godzinach nadliczbowych lub w dniach wolnych
- Zasady zlecania pracy w godzinach nadliczbowych
- Przekroczenie dobowej i tygodniowej normy czasu pracy – zasady rekompensowania (czas wolny, dodatek do wynagrodzenia)
- Praca w sobotę lub dzień wolny z tytułu przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy – zasady rekompensowania
- Praca w niedziele i święta – zasady rekompensowania
3. Zasady planowania oraz zmiany rozkładów (harmonogramów/grafików) czasu pracy w różnych systemach czasu pracy
4. Zasady potwierdzania przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności, zwolnienia od pracy – prawa i obowiązki pracownika oraz pracodawcy
Powyższy program realizujemy w postaci >> szkolenia wewnętrznego